maanantai 23. joulukuuta 2019

Hyvää joulua!

Talotehdas oli käynnissä tänäkin vuonna ja toisin kuin Alvar Aallon tönöt, nämä tuulettuvat eivätkä homehdu :P Samalla tuli tehtyä myös Marttojen ohjeen mukaan mallasleipää joulupöytään, sekä lahjaksi naapureille.





Uusia taloja syntyy taas ensi vuonna ja saattaa tuota leipääkin olla tulossa. Edellytys uuden talon saannille on että edellinen tulee tuhota, tavalla tai toisella, tiedän että joku tuon syö ja joku räjäyttää sen uutena vuotena! Näillä kuvilla ja teksteillä toivotan lukijoille oikein hyvää joulua ja onnea vuodelle 2020!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olutsatama

  Nyt oli laitettu isolleen, sillä vietettiin Olutsataman 10v. juhlavuotta! Ensinnäkin onnittelut teille jotka tämän tapahtuman olette ideo...