maanantai 2. tammikuuta 2017

Kohti uudempaa vuotta

Perinteisesti uusi vuosi otetaan vastaan hyvässä seurassa ja raketteja ampuen sekä tietenkin nauttien hyvää ruokaa ja virvokkeita. Virvokkeista tai tarkemmin siitä ruuasta voi lukasta Erakoituneesta viskisieposta, täällä nyt on vain lähinnä hieman huonompilaatuisia kuvia raketeista.





Porukkaa oli mukavasti kertynyt katsomaan ja ampumaan raketteja sekä patoja. Hyvin oli vieläpä kunta järjestänyt asian että katuvalot sammutettiin ennen kahtatoista, pimeässä paukut pääsi oikeuksiinsa paremmin.




Valitan kuvien huonoa laatua  mutta kun siinä "pikku" maistissa tuli oltua en viitsinyt järkkäriä kantaa mukana! Kiitos kaikille mukana olleille ja parempaa tätä vuotta kaikille lukijoille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olutsatama

  Nyt oli laitettu isolleen, sillä vietettiin Olutsataman 10v. juhlavuotta! Ensinnäkin onnittelut teille jotka tämän tapahtuman olette ideo...